رسیدگی به شکایات
    
  واحد رسيدگي به شكايات
اين واحد در قسمت دیالیز  مستقر مي باشد و تمامي روزهاي هفته (ساعات اداري) به جز روزهاي تعطيل جوابگوي مراجعين محترم و بيماران و همراهان آنان مي باشد. چنانچه از نحوه خدمت رساني در هر كدام از واحدهاي بيمارستان انتقادي داشته باشيد آماده دريافت انتقاد و شكايت شما و مددجويان خواهد بود.
"راهنماي چگونگي به ثبت رساندن شكايت "
 از خدمات ارائه شده در این مرکز شکایت دارید به یکی از راههای ذیل عمل نمائید:

شکایت خود را در فرم مخصوص شکایات ثبت و در صندوق رسیدگی به شکایت بیندازید.

یا
با شماره تلفن  7- 07154576505  داخلی 275 تماس حاصل نمائید.
 
 یا
به مسئول رسیدگی به شکایات آقای اکبری قسمت دیالیز در شیفتهای صبح مراجعه نمایید.

یا


در شیفتهای عصر وشب و روزهای تعطیل به سوپروایزر مراجعه نمایید.

و یا

از طریق فرم الکترونیک موجود روی سیات شکایت خود را مطرح نموده و یک کد رهگیری دریافت نمائید و با همان کد رهگیری پاسخ شکایت خود را در اسرع وقت دریافت نمائید.
 

صندوق شکایات در سالن ورودی بیمارستان روبروی تلفنخانه وجود دارد.
لطفاً به نكات زير توجه فرمائيد:
-          نظرات خود را حتي الامكان كوتاه و روشن بيان نماييد.
-        چنانچه از فرد خاصي شكايت داريد نام و مشخصات وي را ذكر نمائيد.
-         حتماً شماره تماس خود را جهت اطلاع از نتيجه نهايي قيد فرمائيد.

برای دریافت فرم شکایات روی لینک زیر کلیک نمایید.
دریافت فرم شکایت
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1393-10-8 1:27        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ